hhmm

Mitt hem / Permalink / 10


Kul att hitta på ens skrivbord efter en hård dag :)



stök



Min gamla roommate Bogdan jag bodde med i London och gick på skola med i jkpg kom och hälsa på :)
#1 - - Karolin:

Du har det så fint!

#2 - - Anna:

snygg uggla! har fått dille på owls nu! vill ha!! virkat å fint! I like!

Jo men visst är jag den du tror jag är. ;) En twinsis som heter Mia. Gick dspåret året över dig. Du har sjukt fin blogg. lägger nog en beställning när jag jort klart ungarnas rum. =)

Hoppas d är okej att jag länkar dig på min blogg.

mvh anna

#3 - - Kit:

Supersnygg arbetsplats

Önskar jag hade plats för en ;D

#4 - - Lotta-Li:

Åh, du har det så fint! Vad roligt med ugglan, sånt piggar upp :)

#5 - - ag:

Hej. Brukar kika in här ibland, men är dålig på att skriva något. Gillar din blogg, en färgklick som lyser upp de mulna dagarna. Du har fått det fint i ditt nya rum. Ha det så bra och lycka till!!!

#6 - - David Olsson:

Vilken fantastisk tapet (eller är det tyg) på sista bilden. Tror den heter avund... eller om det är det som precis smög sig på här som var avund.....

#7 - - Rebecka:

jag hänger inte med riktigt... stök?? Jätesnyggt tycker jag! :)

#8 - - Emma:

Jättesöt uggla, nu fick jag uppslag till ännu ett projekt att genomföra till min lilla dotter :)

#9 - - Ylva:

väldigt söta boxar uppe till vänster på mittenbilden, var har du fått tag på dem?

#10 - - SaraMy:

Gud vad fint och spännande det är hos dig!

Jag vill komma och hälsa på... hur blir det med passionskvällarna nu i höst? Jag går ju i skolan igen så nu har jag kvällarna fria igen..

=)

Grattis i efterskott sötnosan! Kram!

Till top