#1 - - Sanna:

Mmm förstår att det skulle vara mysigare att bo med älsklingen, men den tiden kommer den med skall du se.. =)

Jodå jag äter pencilin och börjar känna mig mycket bättre i alla fall ta i trä..

Jo jag är supernöjd med alla mina härliga tapeter, skall bli superkul att pyssla med dom alla.. =)

Kraaaaam

Sanna

#2 - - Marica:

Tack så mycket! Har ritat dem själv stolt

Söta barnkläder förresten, me like!

#3 - - Queersammanbrott:



Supersöta kläder och superbra att haka på Polarn & Pyrets idé att inte ha könsuppdelade barnkläder!



Dock, när man sedan ändå klär bara (till synes) killar i de blå kläderna och (till synes) flickor i de rosa kläderna på alla bilderna så blir det ju ändå fel! Snygg design, med mindre uteslutande bilder skulle jag handla mig tokig till mina vänners bebisar!

#4 - - Anna:

nämen...är det din syrra som står bakom dessa kreationer!? har ett flertal mössor å tröjor ur serien. Me like!

BLev inge utgång för mig. Är sååå snorig å hostig.. NÄ INTE SVINFLUNSAN ;) Men annars så blir d JKPG som jag skakar rumpan i. Bor I hubbestad typ 2 mil från vryd, svenarums hållet.



Ja d är verkligen kul med virkat.kan inte själv. Älskade verkligen ugglan. Gör din kompis större på beställning? Mormorsrutor. va duktig du är. va på erikshjälpen i dag i vrigstad där hade de ett överkast till en dubbelsäng med blå grund å gröna å orangea blommor på. 75:- billigt å bra... köpte d dock inte då jag va ute efter massa annat denna gången.



Ha d gott

#5 - - Lady Thirty:

åh vilka underbara plagg :D

#6 - - Ag:

Jättefina kläder din syster gör.



Någon gång kanske det blir att jag köper:)

Till top