Oooh älska!

Inspirations bilder / Permalink / 9








http://happylovesrosie.blogspot.com/search/label/Our%20holivan

Oooh älska! Måste ju skaffa en sån härmed min lilla älskling! Blocket nästa! Hittade dessa bilder genom en norsk tjej som är född exakt samma dag som mig. Lite skoj :) Hon har en underbar färgglad blogg som ni kommer älska!
Bloggad via:
http://gunhipswollenlip.blogspot.com

____________________________________________________________


http://www.flickr.com/photos/kawaiijapan/3624986873/in/pool-63595993@N00


Någon undrade över mina dockor jag har hemma vart de är köpta, men det är dockor jag själv hade som liten. Har köpt en i syfafrika med, men de kallas chuppies. De som är med i dessa grupper bör veta vart man kan köpa dem:
http://www.flickr.com/groups/63595993@N00/
#1 - - Sanna:

Åhh himmel vilken läcker husvagn! Förstår att du vill ha en sådan, vem vill inte det..hmmm..ja min älskling då förstås som hatar allt som har med husvagnar att göra.. =( morrr!

Kraaaaaam

Sanna

#2 - - Veronika:

Kul att du hitta till min blogg! :) Måste erkänna att din föll mig i smaken, pink! Älskar rosa :) Trevlig helg!

#3 - - Kit:

Åh vilket mysigt krypin

Härligt med den gröna färgen

#4 - - Maria:

Ja, så fint med en sådan söt liten husvagn. Blir liksom som en lekstuga för vuxna.

#5 - - Karolin:

Jag hade också sådana som liten, tror dock att de inte finns kvar i mina ägor längre :(

#6 - - Hatchepzut - Mamma till en ängel:

Åh den sidan måste jag kika in på.

#7 - - Lotta:

Kul att du gillade tavlan, japp, det är ett tyg från Marimekko.

Var gärna med å tävla om börsen från Retro Elephant!

#8 - - Lycke:

Tack goa du för dina fina kommentarer om skåpet mitt!!! Så kul att du gillar mitt höstmys...och den där husvagnen du visar var verkligen kanon måste jag säga...såååå läcker - önskar vi hade en på gården som jag kunde inreda som lekstuga åt barnen (eller åt mig o mannen, hehe...)

Har legat i magsjuka några dagar, så jag är rätt matt fortfarande, men enormt pysselsugen nu..orkar dock inte mer ikväll, så det blir nog att leta fram någon deckare på dumburken...



Ha det gott i höstmörkret!



Kramhögar Lycke

#9 - - Charlotte:

Hade också en såN! :)

Till top