Slut bloggat

Om mig / Permalink / 47


Kommer sluta blogga ett tag. Har funderat på sluta blogga för gott. Men jag antar att jag kommer ha svårt att sluta helt. Hur länge jag kommer vara borta vet jag inte. Känner att jag inte kan skriva något vettigt. Jag kan sitta och få ihop massa text i huvudet på bussen som jag vill skriva om, men vid datorn tar det stopp. Sen har jag svårt att hänga med i alla andras bloggar och jag är inte så fyndig eller bra på skriva kommentarer till folk heller även om jag ÄLSKAR att kika runt hos alla underbara människor och på era upptåg.

Kommer göra klart de beställningar jag fått
på posters (mailar er i morgon), men sen är det paus.

Jag har fått magkatarr pga alla förändringar sista månaden. Men med lite kärlek ska det väl gå över. Just nu bör jag nog ägna min tid åt annat än sitta vid datorn.

Sätt upp mig på bloglovin eller nåt kan man ju göra om man vill veta om jag kommer tillbaka.

Ha de gött

#1 - - Cel'Dara:

Vad tråkigt att du har tappat blogglusten, dina inlägg är ju så inspirerande!

Men jag förstår dig, känner man sig stressad och inte helt på topp så finns ju inte riktigt inspirationen till att blogga.

Hoppas i alla fall att du kommer tillbaks nån gång. :-)

Kram

#2 - - Hildur - fixa&dona:

Kommer sakna dina färgglada blogginlägg. Men hälsan och livet ute i "verkligheten" ska absolut gå i första hand! Jag följer dig på bloglovin´ så jag lär i alla fall märka om du kommer tillbaka. :-) Ha det så bra!

#3 - - Mari:

Ja det kommer bli tomt utan dig, men bra att du tänker på dig själv så du blir fisk och kry. Väntar här på dig tills du kommer tillbaka igen med all denna kreativitet du delar med dig av.

Kramar

#4 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Vad tråkigt... MEN det viktiga är hur du känner. Inte ska du blogga om det får dig att må dåligt :)



Ha det fint! Och jag kan inte låta bli att hoppas på att du kommer tillbaka en vacker dag ;)

#5 - - Henrietta:

Sköt om dig och ta långa mysiga promenader i Slottsskogen! Det gör gott för stressade själar!

Kram Henrietta

#6 - - Tilda:

Åhhh vad tråååkigt! :( Men jag förstår dig! Känner samma press och stress ibland. Vila upp dig, var lite ego och njuuuut av datorfria dagar :)



Kram!

#7 - - lady thirty:

tråkigt, men jag förstår!

hoppas att du mår bättre i magen snart och du kommer att vara saknad här på nätet :D



kramelikram

#8 - - christine:

håper du kommer tilbake når bloggelysten er tilbake :D bloggen din er en av mine favoritter, kommer til å savne innleggene dine :D



ta vare på deg selv og nyt kjærligheten i mens du .)

#9 - - Sofia:

Pigga på dig!

Håller koll på Bloglovin och hoppas att du kommer tillbaka när saker och ting ordnat upp sig och du mår bättre!

#10 - - Misskatka:

Förstår men trist. Är ganska säker på att du inte kommer kunna hålla dig bort för alltid, så vi hörs.

#11 - - makiato:

Tråkigt att höra, men jag hoppas att du kommer må bättre snart. Krya på dig!



Kram

#12 - - Kit:

Va jobbigt att du inte är 'frisk'

Jag hoppas verkligen du blir bättre

Ha det finast, kram.

#13 - - malin:

Jag kommer att sakna dig, men ta mest av allt hand om dig själv! Vi är kvar när eller om du kommer tillbaka!

#14 - - Tant Grön:

Jättetrist att du slutar blogga för du har varit en mycket stor inspirationskälla för mig. Men hälsan är alltid viktigast så jag hoppas att du mår bättre.



Lycka till och jag hoppas du kommer tillbaka. Jag har kvar dig på bloggkoll "ifall att ..." :)

#15 - - IngenFara:

Jobbigt med stress och magkatarr. Du gör rätt i att ta en paus men hoppas du kommer tillbaka.

#16 - - A-K:

det var tråkigt att höra och jag kommer att sakna din blogg men det finns mer till livet än datorn.. ha det så jättebra i livet och krya på dig =)

#17 - - Elin:

NEJ NEJ NEJ! Det får inte vara sant!



Ta hand om dig och jag hoppas att du snart är tillbaka även om de bara blir någon gång ibland!

#18 - - Johanna:

Det var tråkigt men du är helt klart viktigast att du mår bra ! Ta hand om dig ! så hoppas jag du mår bättre snart och känner lusten till att blogga igen :)

#19 - - Lisa:

Vad tråkigt, jag har dig redan på bloglovin, så det är bara att behålla dig där då med andra ord. Tråkigt iaf, jag har också tappat blogglusten, har blivit dumpad och har ett krossat hjärta som verker.

Men mitt tips till magkatarr är, förutom ett mindre stressigt liv, Novalucol! finns på apoteket, tog mig genom hela gymnasiet. Hoppas du återkommer, ta den tid du behöver.

Kramar

#20 - - Skönt Hemma:

Åhhhneeeej!!! Jättetråkigt för oss men jag förstår dig fullt och fast. Ta nu vara på dig själv och försök att ta det lugnt nu.



Ha det så gott!

#21 - - Skönt Hemma:

Åhhhneeeej!!! Jättetråkigt för oss men jag förstår dig fullt och fast. Ta nu vara på dig själv och försök att ta det lugnt nu.



Ha det så gott!

#22 - - Lotta:

Va tråkigt! Men mår man inte bra å inte har lust, ska man pausa! Så ta hand om dig, å kom tillbaka med nåt härligt coolt du målat eller gjort om! Kram på dig

#23 - - Sanna:

Åh va trist jag kommer sakna dig gumman, men jag förstår dig.. Ta hand om dig nu och kom tillbaka med nya tag sen när du är redo.. =)

Tänker på dig!

Kraaaaam

Sanna

#24 - - Jennie:

Åååh!

Kommer att sakna både dig och bloggen!

Men förstår att du måste ta time out....

Sköt om dig och krya på dig.

Kanske att man får se ett nytt inlägg till jul?!

Håller tummarna!

Tack för alla tips och fina tavlor

Kram jennie

#25 - - FURNISH.etc:

Var länge sedan jag kommenterade på din blogg sötis! Men du ska veta att jag läser den, alltid. Så självklart gör det lite ont i hjärtat att du försvinner. Men du gör helt rätt i att pausa nu, jag har också stressmage och vet hur det är. Vila, ta det lugnt, gör saker du mår bra av, så hoppas jag att du blir bättre snart! Och vem vet, kanske vi hörs i bloggosfären igen någon gång?! Styrkekramar från mig! /Emmy

#26 - - Hatchepzut - Mamma till en ängel:

Tråkigt att du slutar blogga men jag förstår dig. =) Har lagt till dig på bloglovin ïaf. =)



Ha det så gott.

#27 - - Tant Grön:

Kram till dig Lisa! Lycka till med det inre och hoppas att du snart landar i det som känns bra för dig :-)



Ha dä gott!

#28 - - Carin:

kraaam

#29 - - Maria:

Ta en paus om du behöver det! Vissa dagar så är jag lite less, men jag är fortfarande stillgoing strong (eller weak?!) Men om du pausar så tror jag att inspiration kan börja spira igen.

Ha det bra och sköt om dig!!

#30 - - erry:

Tråkigt att höra att du mår dåligt av all stress! Men det kommer snart bli bättre - jag tror du gör ett klokt beslut i att ta det lugnt med bloggandet ett tag - men jag hoppas såklart att du snart kommer tillbaka, kommer sakna dina blogginlägg massor. Du är så inspirerande! Ha det bra & krya på dig!



Kram

#31 - - Karolin:

Det låter som om du behöver en paus, och det är inget tokigt med det. Ditt arkiv klarar man sig dessutom långt på när vardagen känns lite grå. Och vet du, om du väl bestämmer dig för att skriva ett litet inlägg då och då poppar det upp på bloglovin. Jättefiffigt! Kram!

#32 - - Elin:

Åh vad tråkigt! Jag har blivit så glad av alla dina glada inlägg, underbara kreationer och inspirerande bilder. Du har varit en stor favorit i cyberspace. Tack!



Ta hand om dig och hoppas att du får en liten puff av alla oss som gillar dig.

#33 - - SaraMay:

Tråkigt, men jag förstår dig! Krya på dig!

#34 - - Zizzie:

Kommer sakna dig, men hälsan först såklart. Krya på dig nu!



Kram!

#35 - - Lyck-Annas:

Och jag som upptäckte dig idag!

Dina idéer kan du verkligen få ut utan massa ord och kommentarer. Fick en kick! Tack!

#36 - - Hannah:

Så känner jag oxå, när man sitter på nån lektion eller nåt har man så himla bra idéer om vad man ska blogga om, men sen när man väl sitter vid datorn är det helt dött.

Hoppas det ordnar upp sig, kram

#37 - - erica:

Hej!



Tycker du har en kul och inspirerande blogg! Kikar in hos dig ofta! Samla styrka så hoppas jag du kommer tillbaka igen! Ha de gott



#38 - - Designtjejen:

Vad tråkgit att du slutar blogga... men hoppas att du tycker det är skönt i alla fall!

Kramar

#39 - - sofie:

du är saknad!



lev väl! må gott! KRAM

#40 - - frida:

hej hej! allt bra med dig?

vill bara säga att d har en jätte fin blogg :)

#41 - - Persilja:

Du är redan saknad. Men du finns ju där. Att flytta som du gjort är en stor sak. Det tar tid att landa. Blogga är ju inte viktigt för fem öre. Men lova att kika in och säga när du är tillbaka...!!! Ta hand om dig!

#42 - - Annika:

Bloggen och vi läsare finns kvar när helst du känner att du vill skriva något.

Bäst är att du tar hand om dig själv och låter bloggen få semester - det kan ju faktiskt vara kämpigt för bloggen att ständigt tjata på dig att du skall skriva också! ;)



Stor kram och lycka till!

#43 - - Aila fra Norge:

Så synd. Jeg kikker innom hos deg ofte. Syntes du har en flott blogg. Bli snart frisk. Norge heier på deg.

Klem

#44 - - Anna:

Hej !

Gud vad tråkigt att du har lagt av. Jag hittade nyigen din blogg. Och jag föll verkligen pladask !

Du är verkligen I N S P I R A T I O N !!

Jag virkar en väldans massa, och tänkte om du kanske vill ha en liten uggla? Har designat en, och undrar om den kanske kan få dig att få tillbaka gnistan. :)

Skriv isf ett inlägg på min blogg, så fixar jag det. :)



Kramar !

//Anna !

#45 - - Drops:

Hei,

Uff nei å nei..kjære venn.

Ta godt vare på deg selv. Det er det aller viktigste.

Alt til sin tid vet du. Ta en ting av gangen...og husk å puste. Så er du tilbake fortere enn svint hvis det er det du ønsker etter hvert.

Store klemmer fra meg NIna=)

Klem klem klem klem klem klem

#46 - - Sanna:

Saknar dig gumman!

Kraaaaam

Sanna

#47 - - Lovisa:

Du är helt otroligt duktig! Wow! :)

Till top