Gratis är gott

Pyssel och inredningstips / Permalink / 10


Denna lilla byrå stod ute på gården i flera dagar i regn och rusk. Tills jag höll på att bli galen. Ville ju ta den men våga ju inte. Då bar Jonas in den till mig och nu ska det fixas om och fixa de små defekterna!
#1 - - Nonno:

Jätte fint!

#2 - - Emmalill:

åhhhh så underbar, vilken elak människa kunde mishandla denna ting med regn o rusk. Tur att den kom ditt ditt hem i din vård, nu får den ett bra liv :)



Kram Emmalill

#3 - - Mimmi Staaf:

Åh vilken fin rådjurs-samling! :-)

#4 - - Dufvans shabby chic & antikt:



Vad glad jag blir när det finns fler själar som värnar om det gamla som oftast har mycket hög kvalité. Det lilla skåpet är gjort av trä som har fått växa långsamt = massivt, hållbart. Ett nytt skåp skulle inte ha klarat av att stå in regn och rusk. Allra helst när så mycket är gjort av fanerat trä. Hua, hemskt.

Välkommen in till mig

Dufvans shabby chic & antikt

#5 - - erry:

Åh, vad sött. Underbar färg!

#6 - - sandra:

Det tyckte jag var bra gjort av Jonas. Man kan ju inte bara lämna en stackars oskyldig liten byrå sådär. Hoppas ni ska trivas ihop puss puss

#7 - - Fröken pyssel:

Vill bara säga att jag älskar din blogg, den är helt underbar. TACK för all inspiration och alla tips :-)

#8 - - Zizzi:

Underbar färg!

#9 - - vintageretroprinsessa:



Vilken underbar färg :)

Älskar den söta Bambi samlingen :)

samlar jag med :)



kram

#10 - - Cicci:

Aw.. Bambi (:

Till top