snart..

Mitt hem / Permalink / 12

... får trädet sällskap av två hyllor på samma vägg med lite jox på.... längtar efteratt få upp dem men behöver en borr.
#1 - - henrietta:

Ska bli spännande att se resultatet!

Det ordnade sig med färg! Men tack för hjälpen!

#2 - - makiato:

Gillar verkligen ditt rosa träd!

#3 - - Emmalill:

åhh så spännande. Skulle inte trädet få ögon oxå??



Kram Emmalill

#4 - - Nina/habibty:

Hej, jag googlade lite bilder på kuddar och kom till din helt fantastiska blogg! jag blir så inspirerad av den!

#5 - - Johanna:

Vad mysig din soffa ser ut med alla härliga kuddar!! Är det du som gjort dem?



Trevlig söndag!

//Johanna

#6 - - Zizzi:

Tycker jättemycket om ditt rosa träd och ser fram emot vad hyllorna kommer att vara fyllda med!

#7 - - jenny:

Hej Lisa..

Hoppas du får fatt i en borr snart.. Så vi får se vad du hittat på denna gång:) Hoppas allt är bra , kram Jenny

#8 - - Ida:

hej, vilken UNDERBAR blogg. Den har nu en ny trogen läsare. Jag blev otroligt inspirerad och har sedan igår när jag hamnade här av en slump, både målat och broderat. :-) TACK för inspirationen!

#9 - - Natasha:

Det ska bli spännande att se resultatet!

#10 - - Madeleine Berglund:

Hej! Hittade hit via Allt i hemmet och bara måste säga hej. =)



Vilken härligt färgglad och inspirerande blogg du har.



Ha de gott!

Kram Madeleine - Mitt hem och jag

#11 - - anne:

Hello,



news from Belgium!! These pillows are beutiful. I like your stile. anne

#12 - - jessi:

Fick hem Kattis och company i brevlådan och till min glädje hittade jag bilder jag kände igen! Så fina foton på dig och ditt hem!



Hoppas allt är bra med dig!



KRAM

Till top