Hurra för mig

Om mig / Permalink / 12
Jag och Linnea
Fyllde 26år 30augusti = no more ungdomsbiljett men dessto mer cupcakes!
Nu bor Linnea här istället för Sara, välkommen till kollektiv social ;)
#1 - - Jenny/Jema:

GRATTIS i efterskott!!!



: )

#2 - - Sofia:

grattis :)

#3 - - Henrietta:

Hipp hipp hurra för dig på din födelsedag! Så här lite i efterskott :o))

#4 - - erica:

Stort grattis i efterskott! Ser supersmaskigt ut att fylla 26 :-D!

#5 - - Karolin:

Grattis i efterskott!

#6 - - Sanna:

Grattis i efterskott gumman! <3



Kraaaaaam

Sanna

#7 - - Anna-Karin:

grattis till er =) härliga cupcakes =)

#8 - - Lady Thirty:

grattis grattis!

jösses vad sugen jag blev på cupcakes...



kika in hos mig vetja :D

#9 - - bitte:

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

#10 - - lucke:

Var med och tävla om en Grandsand klocka på min blogg om du känner för det :D

#11 - - bea:

grattis i efterskott!

va fina cupcakes

#12 - - nook Elin:

Grattis i efterskott! Jag har sett "dina" kläder från Liandlo i några butiker här i sthlm, man blir så glad av dom Och så vill jag säga; jag känner henne! Men så kommer jag på att det gör jag ju inte och säger istället; jag läser hennes blogg! Eh... :)

Till top