#1 - - Henrietta:

God Jul! Hoppas du har det bra!

#2 - - Mamma:

God Jul på er!

Längtar så efter dig och Jonathan. Hoppas att du kryar på dig och blir av med maginfektionen snart. Ska bli så spännande och få se alla tyger och saker du köpt. Kram/Mamma

#3 - - Min vrå...:

Önskar dig en riktigt God Jul! Hoppas att du har det bra där borta i Indien!

#4 - - Tant Grön:

God jul!

#5 - - Lycke:

** Massor med God Jul till dig och de dina **



Kramar Lycke

#6 - - Zizzi:

God jul!

#7 - - lady thirty:

goood jul!!!

#8 - - Hanna:

Hej! Klicka gärna in på min blogg på http://wordsbyme.se om du får lust. Trevlig kväll!

#9 - - Marie Sjöström:

Hejsan,

 

Tack för en intressant blogg!

 

Jag hittade er sida och undrar om ni skulle vara intresserade av att publicera en länk till våran klients hemsida?

Denna artikel har en diskret länk till Expedias hemsida, som vi sammarbetar med.

 

Artikeln är välskriven och jag tror den skulle passa er sida. Jag tror att materialet på den sidan skulle kunna vara av intresse för era läsare.

 

Namn: Expedia

URL: http://www.expedia.se/



Tack för att ni har tagit er tid och läst. Tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor. Jag skickar gärna artikeln till er om ni är intresserade.

 

Med vänlig hälsning,

 

Marie Sjöström

OBAN Multilingual

Till top