om ändå alla bokstäver fått plats...

Mer design av mig / Permalink / 5

Skissar på logga till våran syjunta som vi kallar passionsklubben. Fick inte dit alla bokstäver, men om de gillar den så gör jag om den lite mer ordentligt och inte så slavrigt som när jag gjorde den igår på natten. Men vi har en tävling emellan alla som vill vara med och göra loggan. Får se hur det går. Ligger hemma sjuk idag. huh...
#1 - - Mikaela:

Ser fint ut...Varför inte bara köra PK?

#2 - - Bertil och Linda:

wow! cool logga! kul klubb!

#3 - - Zizzi:

Jättefin ju! Kanske får plats med små bokstäver.

#4 - - sandra:

Jag tycker den e perfekt till vår klubb.

Det är ju en pågående klubb som bara fortsätter att pyssla och pyssla :)



Jag har hittat mönstret till ugglan nu, så nu kan jag göra en ny till dig i de färger du vill ha:) Håller på med en liten liten en nu.. hihi.. kram

#5 - - NOOK Elin:

Tycker det va charmigt att det va lite slarvigt och att inte hela ordet fick plats gör att det ser ut som att någon syr på den just nu.



Krya på dig!

Kram

Till top