små..

Off topic / Permalink / 2

Idag slog ovädret till. Men det är ändå att jag ler lite åt det. Vi människor tror vi är så överlägsna. Vi tror att vi kan leka gud, eller rent av att vi är det. Men när naturen slår till står vi där lamslagna att vi mötts av något vi inte kan kontrollera eller tygla ner. Det är vackert och skrämande på samma gång. Vi är ändå bara små små delar i ett stort stor pussel.
#1 - - Lalolandet:

Jag älskar det. Kanske för att jag slipper pendla någonstans, då förstår jag irritationen som kan krypa över en, men annars älskar jag det. Det är mysigt och man behöver påminnas, precis som du skirver att vi bara är små i det stora hela.

/Jessica

#2 - - Anna-Karin:

Här sitter man uppe i norrland och nästan roas över vilket kaos det blir i södra sverige av snön, tycker väl att myndigheterna ska vara lite bättre förberedda.. Jag älskar snöstormar och vill ha MASSOR av snö. Tyvärr så har det inte kommit så mycket här uppe. Kanske måste flytta ner till södern :)

Till top