Lat lördag

Mitt hem / Permalink / 12


Fynd, ryskdocka 10kr på kvibergsmarknad! Jonas och jag var där en sväng. Mycket skit va det men dockan är jag glad för! Hämtade en bok åt min vän. Hon hade budat hem den på tradera och kvinnan som sålde boken bodde en gata i från mig. När jag kom till dörren hade hon en stor namnplatta i pärlor och väl inne tappa jag hakan.

Det va jätte fint! Fick en rundtur och jag skrev ner lite olika adresser på ställen på nätet man kunde ladda upp bilder från sitt hem. Hoppas hon gör det, verkligen jätte inspirerande hem! Mycket hemma pysslat men väldigt stilrent. Härlig personlig mix. Idag blir det ut på reagge bar i kväll men först måste jag jobba. Ett nytt mönster ska fixas i helgen. Vi har sålt ut alla våra kläder till återföräljarna nu och nya beställningar är på gång :)

Ha det gott!



Ugglegänget, uggla i trädet har jag gjort, liten rosa har min vän Sandra skapat och den lila fick jag Anna :)



Syrrans barn har numera döpt vår lilla vän hasselmus till Hasse. Min pappa har ringt en naturfotograf i närheten som ville komma och kika på lilla Hasse. Det verkar som de kan lägga sig i träd ibalnd för övervintra och troligtvis låg han och sov i ett av träden när de börja ta ner skogen och råkat rammla av när de kört med timmret på vägen. Det är den enda rimliga förklarningen. Till våren ska vi sätta upp ett litet hasselmusbo i ett av träden (typ som en fågelholk). Mycket tjat om den lilla musen men man blir ju engagerad ;)
#1 - - Karro:

Ååå, vilken fin docka! Och sånt fynd! :)

#2 - - Marie Lydahl:

Vilken liten sötnos! Vilken tur att ni kom gående just där då!? Så nu sover han sött i erat garage?

Det var skönt att höra. :)

/Marie

#3 - - maria snare:

ha, vad roligt att du skrev om mitt hem!!! JAg tittade på dina bilder och du har det jättehärligt tycker jag! Muggarna i diskstället har jag oxå haft. JAg har en svart/brun i samma serie. hittar jag den ska du få den! Fina barnkläder du gör oxå! Hoppas våra vägar möts igen!!! Maria på gården brevid!

#4 - - Amandha:

Så söt Hasse är klart det blir mycket prat om honom är ju inte varje dag man får träffa en hasselmus =) Vad roligt att det går bra för kläderna. Har du sett att du fått en award i min blogg?

#5 - - Henrietta:

Vilka härliga lampskärmar! Lille Hasses öden och äventyr gör mig riktigt rörd :o))

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Henrietta

#6 - - Lady Thirty:

lilla Hasse är ju så söt :)

hoppas att du har det bra och tack raring för dina kommentarer inne hos mig :D

kramelikram

#7 - - Sanna:

Klart man blir engagerad när det gäller ett djur i nöd =) Han är supersöt!

SV: ja skall bli såå kul att få planera bröllopet och sakta få se det ta form..längtar! =)

Kul att du gillade mina handledsvärmare! Står inte på loppis nu, är för sjuk..men blir säkert nån gång i framtiden igen =)

Kraaaaam

Sanna

#8 - - Lady Thirty:

du har fått en liten award inne hos mig :)

#9 - - Zandrah:

Nu har du minsann fått oss andra att också bli engagerade i lilla musen, så gud nåde dig om du inte fortsätter rapportera hur det går! :-)

#10 - - Natasha:

Ugglorna och dockan är så himla fina!

#11 - - vintageRetroPrinsessa:



Åhhhhh jag smälter den lilla söta musen :)



Din vän sandra säljer hon npn sån virkad uggla =?

Då är jag intresserad kram

#12 - - Samara:

Jag skulle gärna vilja ha en sovandes liten mus, fast något säger mig att min katt skulle gilla det ännu mer ,fast på fel sätt.

Till top