Pyssel

Pyssel och inredningstips / Permalink / 19


Sydde små lappar till hyllan, såg en på flickr som gjort jätte söta så jag tänkte testa att göra en egen version. Allt man behöver är fiselin, kantband och tygbitar. Lägg typ på fiselinet och stryk. Klipp ut bitarna. Sen lägg i mellan kantbandet och sy. Lätt som en plätt!
#1 - - Lotten:

Åhh vad fint du har gjort! JAg har länge tänkt att göra en mini-vimpel-flaggspel. Då hade jag föreställt mig att göra med små trekanter... men det var väldigt fint med små rundlar ;-)

#2 - - Zizzi:

Jättesött! Detta måste jag också testa att göra! Hur har du fäst de i hyllan sen?

#3 - - Fröken Fiffig:

Vad fint! Färger och saker som främjar glädjen och kreativiteten! Blir glad när jag ser bilden (och lite avundsjuk för jag önskar att jag också hade plats för mitt pysslande och mina pryttlar.)

#4 - - Sanna:

Gud så sött det blev ! :O

#5 - - NOOK Elin:

Underbart!

#6 - - Nonno:

Men vad fint det blev! Kram

#7 - - Banana:

Åh, gulligt, jag vill också ha så!

#8 - - Linda:

Sååå fint! Önskar jag vore lika kreativ som du!

#9 - - vintageretroprinsessa:

sött och fint :)

Gillar dina alltid så fina färger på bild.



Ha det finast

#10 - - tilda:

Blev ju superpiffigt! Kanon!

#11 - - erry:

Superfint!

#12 - - Helena:

Jättefint!

#13 - - Lady Thirty:

snyggt!

#14 - - Alice:

Er bare helt vild med farverne og idéen, den bringer forår indenfor...:o)

#15 - - Lalolandet:

Jag måste bara säga att jag blir så sjuuukt inspirerad av din blogg. Vi verkar ha lite samma smak i färg och inredning och jag vill typ göra ALLT som du gör hahaha. Verkligen underbara grejer du (och din mamma!!!) både gör och visar här. Jag är ett nyvunnet fan och återkommer!!!



//Jessica

#16 - - christine:

åh, det ble kjempefint :D kanskje jeg kan fikse noe sånn til billyhyllene mine? de er litt kjedelige..

#17 - - M:

Jättefint! Kul med barnkläderna också de var så fina också :-)

#18 - - Sanna:

Superfina! =) <3



Hoppas allt är bra med dig gumman!

Kraaaam

Sanna

#19 - - cattis:

Vilken gullig idé!! Detta måste bara testas!

Till top