#1 - - Jenny:

Det är så fiiiiint!!!



HELT i min egen smak...dessutom hade du ställt Arizona Tea på bordet...det ger höga pluspoäng..!



; )

#2 - - Frida:

Vad fint :) Var kommer tekannan ifrån?

#3 - - Jessica:

Åh, underbart fint!

Gillar speciellt de små fåglarna och virkade dukarna runt servetterna - fyndigt och väldigt fint!

Du har så sjukt bra idéer!

#4 - - Karolin:

Åh. Åh. Åh.

#5 - - Paola:

Hej! Jättefint och smakfullt. Du är så kreativ och begåvad. Fantastiskt!

#6 - - L:

Fantastiskt!! Hittade din blogg igår, och har skrivit lite om den i min egen. Gillar att du gör din inredningsstil personlig. Grymt läckert!! Lånade några bilder, men länkade självklart till dig. Hoppas att det är OK. Annars får du hojta så tar jag bort dem.



// Lena (http://lenalarssons.blogg.se).

#7 - - erry:

Åååååh vad fint Lisa! Jättesöta tallrikar, är de gamla eller nya? Var är filmen? :P



Kram

#8 - - malin:

fint! och så småkissarna också! :D

#9 - - Elena:

Åh, vilken mysig blogg & fina bilder! :)

#10 - - Sanna:

Åhh helt underbart! Vackert! Och missarna är supersöta! =) <3



Hoppas du och familjen har en härlig midsommarhelg!

Kraaaaam

Sanna

#11 - - Zizzie:

Sött! Katt-kannan är hur fin som helst :)

#12 - - nook Elin:

GUUUUUUUUUUD va fint! Du är så duktig!



Kram!

#13 - - erry:

Nuu kunde jag se filmen! Gud vad duktig du är, du skulle ju helt klart passa som programledare i Äntligen hemma eller något! :)



Tack för dina söta kommentarer hos mig, jag blir såå glad!! Blir du sugen på att se mer karamellfärger så har jag precis lagt upp lite nya bilder från köket. :)



Klart du får flytta in förresten! :P Hihi.



Många kramar!

#14 - - charlotta:

Sjukt fint! Mycket mer än 10 av 10 möjliga poäng :)

#15 - - Postadress Torslanda:

Färg, färg - härligt!

#16 - - karin:

Vilken fin duktning :D lätte bra video lisa<3

#17 - - tessan:

Vilken underbart inspirerande blogg du har! Den är inlagd i mina favoriter nu!

#18 - - Birgith Grönstedt:

Vilka vackra fönster du har i köket! Vi ska bygga ut vårat kök och jag kan tänka mig just sådana fönster. Av alla jag sett var de de finaste. Det skulle hjälpa mig jättesnällt om du kan tala om vart man kan få köpt dem og gärna nåt om priset. Då kan jag beställa så snart som möjligt, vi bygger ut i september. Vänliga hälsningar Birgith

Till top