#1 - - nook Elin:

Det vore något för mig som har eksem. Men va det asäckligt?

#2 - - Idjjaa,<3:

skit snygg blogg!

följas på bloglovin? :)

#3 - - Ida:

Tack tack TACK! Ska flytta till ny lägenhet o har typ noll möbler (en madrass, en spjälsäng och en byrå) med mig. Så har funderat väääldigt mycket på hur jag ska inreda min lägenhet. Men har velat haft så mycket o tänkt att det inte passar ihop. (vit spets och leopard lixom). Men jag hittade din sida på Styleroom och du har RÄDDAT mig:) Fy tusan vad fint du har haft i alla dina hem. nu vet jag hur jag vill ha det hemma hos mig. Haha sen kommer jag nog inte få ihop det lika bra som dig men. Du borde jobba som inredningsarkitekt! Haha du kan få bli min för, låt säga, 500 kronor? Haha, nej men skämt åsido hade jag råd att anställa dig hade jag gjort det. Men lever man på mammapenning så går det nog inte så bra. Haha okej nu ska jag sluta babbla men iaf, TACK!

#4 - - Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥:

Wow, va spännande, det har jag aldrig testat!



Glad påsk på Dig!

Kram Camilla

#5 - - bitte:

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

#6 - - Camillasnyahem:

Jag har bara hört positivt om dricka aloe vera, måste testa! Är det gott?

Till top