#1 - - Vera:

Så fint!!

Vilken magi.. ;)

#2 - - pysseliten:

Kul att se före och efter bilder :) det vart kanon fint

#3 - - Jenny / Jema Rose:

Jättefint ju!!!



: )



KRAM, Jenny



<3

#4 - - Josefine:

Oj så fint!

#5 - - Karolin:

Fint!

#6 - - sara:

Tjena vad fint det blev! Fast jag ääälskade bordet även innan, men jag är ju en murrig människa också :)

#7 - - Lady Thirty:

åh vad fint!

#8 - - Sanna:

Helt underbart bord! Duktig du tjejen =)

Önskar dig en trevlig påskhelg!

Kraaaam

Sanna

#9 - - Emmalill:

underbart bord. Det fick mig att komma på hur skåpet ska bli som jag ha i mitt senaste inlägg :)

Din blogg inspirera verkligen.

#10 - - Robert:

åh! Så fin! (jag har den tapeten i hela min hall)

#11 - - Materielltjej:

Underbar!

#12 - - Pysseliten:

Idag har jag länkat till dig . Om ditt fina träd

som jag vart förälskad i :) Så mannen såga ett till min dotter . Gillar din blogg skarpt :) Kram och en GLAD PÅSK på dig .

#13 - - Camilla:

Snyggt tjejen, som vanligt!

Du är en sån tallang på att göra om möbler:)



Hoppas du har en superhärlig påskhelg



kram

#14 - - christine:

jättesnygt :D elsker det!

#15 - - Fanny:

Wonderful !

Till top