#1 - - Karolin:

Fint. Stilrent utan att bli tråkigt

#2 - - Pauliina:

Fina foton & Härlig blogg du har! Kul med alla färggranna idéer fran Norden... Bor själv i Frankrike sa man missar en del... Tur att du finns! :0)

#3 - - dagenskreativa:

Vilken härlig & färggrann lägenhet:) energigivande!

Kram Anna

#4 - - Sanna:

Du har ett litet award att hämta inne hos mig gumman! =)

Kraaaaam

Sanna

#5 - - Cheapo:

Åh herregud, drömhuset<3

#6 - - Ulrika:

Jag ÄLSKAR din blogg, har följt den länge men aldrig kommenterat. Men nu har jag inspirerats att fixa till i dotterns rum med inspiration från alla dina bilder. Helst skulle jag kopiera ditt rosa träd också! :) Jag har lagt ut bilder på min blogg, med varning för att de är oproffsiga amatörbilder, men ändå...!

#7 - - Jenny:

OMG.. inte bara mysigt... det var kärlek vid första ögonkastet. Undrar om man kan få bo där... måste kolla in mer ;-)

Till top