Handledsvärmare säljes

Hemsidor och butiker / Permalink / 4


Min moster har virkat några fina handledsvärmare som hon säljer för 200kr paret + frakt. Förra gången jag la in bilder på hennes alster frågade folk om hon sålde och japp, det gör hon :)
 
Ni kan maila till denna email adressen vid intresse:
[email protected]

#1 - - Pauladesign:

Så fine farger på pulsvarmere. Som vi sier på norsk. Jeg har fulgt med deg i lang tid. Har fast kikket innom deg for du har så mange fine ideer og flotte farger. Blir glad når jeg kikker innom deg. Jeg husket aldri adressen din i hodet og googlet alltid pinkfriday og da ligger du på topp :-)

#2 - - Anonym:

Jättefina!



Jag tänkte länka till din blogg från min, hoppas det är ok, annars får du protestera.

#3 - - Krissa:

Hehe, jag som skrev förra kommentaren om länkandet :-)

#4 - - Vickan:

Hej!

Jag har startat en grupp på facebook som heter "rosa-allt i rosa" och så såg jag din blogg. Du verkar också gilla rosa och då tror jag min grupp kommer att passa dig bra då jag kommer att lotta ut rosa priser på sidan! :)



//Vickan

Till top