#1 - - Zizzie:

Härligt och färgglatt! :)

#2 - - LeiaMia:

Helt fantastiskt!!! Jag älskar ditt hem!!! Får jag låna några bilder och göra reklam för dig i min blogg?

#3 - - Krissa:

Helt underbart hem! Jag lyckas aldrig hålla en och samma stil i mitt hem, men du har verkligen lyckats. Superfint och man blir så glad av att se det.

#4 - - Theresa:

Du är en stor inspiration. Man blir så glad när man ser dina bilder. Färger! Så ska det vara!

#5 - - Pauliina:

Härligt kreativt

och

sprakligt färg rikt...

Man blir pâ sâ gott humör när man tittar in hos dig :o)

#6 - - tessan:

helt UNDERBART fint!!! Jag älskar ditt hem:)

kram Tessan

#7 - - LeiaMia:

Nu finns du i min blogg! :-)

#8 - - Min vrå...:

Vilket fantastiskt hem du har! Mycket där som jag skulle vilja stoppa in hemma hos mig. :)

#9 - - Jen:

#10 - - Jen:

Jättefint :-D

#11 - - Lady Thirty:

färgsprakande och härligt :D

#12 - - Angelika:

Hejsan syssling, min dotter tycker ditt hem är fint och vill ha likadant... hehe. Riktigt läckert hem tycker jag, duktig du är gumman.

#13 - - Camilla:

Ditt hem är ju helt underbart...jag hittade en bild från dig på den här bloggen :-)



http://toriejayne.blogspot.com/2010/09/pretty-bright.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TorieJayne+%28Torie+Jayne%29

#14 - - Salanimi:

Vad fint!!

#15 - - Hannah:

Härligt! Vilka underbara färger och mönster, så önskar jag att mitt hem såg ut...

#16 - - Annette My Rosevalley:

Wow! Våga gilla färg! Vilken färgklick du är i denna värld där majoriteten verkar vilja vara minimalistiskt grå, svart, stål och vit trist. Härligt att se. Man blir ju helt enkelt glad. Nu ska här spridas lite Pink Friday inspiration via min blogg. Fler internationella besökare måste hitta hit. Kram! PS Diggar stenhårt ditt självporträtt, eller kanske det bara var en någon flicka typ vem som helst...

Till top