#1 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Hjälp vad många tyger och alla är dom lika underbara. Önskar jag kunde göra en sådan beställning jag med ;)

#2 - - Annelie:

Åh! Jag ser att vi beställt många samma. Ska det bli lapptäcke? ;)

#3 - - Petra:

Nyfiken bara ;) Hur mycket beställer du av varje? Har du projekt i huvudet till varje tyg eller köper du upp ett litet minilager? :)

#4 - - Karolin:

Så mycket fina tyger!

#5 - - Annette My Rosevalley:

Och jag har också beställt men jag måste vänta. Hu hu hu. Tills jag kommer hem en sväng till Sverige. Dom är ju så fantastiskt läckra. Jag har beställt lite av typ allt. Svårt att låta bli. Njut!

#6 - - Sanna:

Underbara tyger! Och tapterna här nedan är ju också läckra! Vill också beställa men måste göra åt det jag har hemma lite mer först! =)



Ha en fortsatt toppenvecka gumman!

Kraaaaaam

Sanna

#7 - - Jenny:

Härliga tyger! Jag mejlade dig häromdagen men har inte fått svar så jag chansar här;) Jag undrar om du fortfarande säljer posters? Isåfall är jag intresserad:)



Kram J

#8 - - linda:

fina tyger! Undrar vart man hittar uggletygerna? Hittade inte på hemsidan,kanske bara finns i katalog?Om nån hittar kan ni väl länka är ni snälla :-)

#9 - - Petra:

Oh, herre Gud så mycket fina tyger!! Ska bli kul att se vad du skapar av dom.

#10 - - Teres:

Så underbara tyger! Blir spännande att se vad du hittar på med dem.

#11 - - erry:

Oj vad mycket fint!

#12 - - Emma:

Åh så fint, har också tänkt göra en beställning men det har inte blivit av. Nu måste jag nog göra det trots att jag inte vet vad jag ska sy. Det är ju så snyggt att bara ha tygerna liggandes ;)

/Emma

#13 - - nook elin:

Åh så fina och va mycket nytt dom fått in! Nu måste ja genast ta en kik!

#14 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Vilka underbara tyger! T.o.m jag, som annars avskyr att sy, blir sugen på att sy något av allt det där! =D

#15 - - Kajsa:

å jisses vilka fina tyger!!!!! Hade sytt ett fiiint lapptäcke av det :D :D

Till top