lova lova

Hemsidor och butiker / Permalink / 5
Råkade köpa lite saker på Panduro. Blev helt kär i tyget! Men det kostar 199kr metern vilket är ett riktigt finansielltvåldtäcktspris. Men är man kär så är man. Råka få med några servetter till lilla mamma med, hon gillar ju depotage. Ville köpa vykorten från Tilda serien men de va slut :(
Tyget kan ni köpa här.
#1 - - Maine:

ser att du gillar Tilda-serien. jag håller på att göra mitt kök svartvitt istället för rosa-rött, så om du är intresserad så säljer jag mina Tilda-plåtburkarnu. lägg ett bud om de är i din smak! ;) här kan du se dem: http://designkarameller.blogspot.com/2010/05/somriga-burkar.html

#2 - - Sanna:

Oj ja nog var det ett meterpris lite väl mycket i överkant, men som sagt kärlek är kärlek.. ;) hihi..



SV: Kul att du gillade mina vimplar och ja jag får se hur jag skall få till detta med dreads..maken protesterar högljutt..suck.. =)



Ha en fortsatt toppenvecka gumman! <3

Kraaaaaam

Sanna

#3 - - Tlda:

Såå fint tyg men svinigt dyrt!!!!!

#4 - - Eila:

Ja det va dyrt...men så fint!

#5 - - Johanna:

Var på Andys Lekland i Stockholm idag och fick då syn på dina designade kläder :) Roligt att se dem irl ! Jätte fina !

Till top