minifix

Pyssel och inredningstips / Permalink / 8
Jag vet att många älskar antracit färgat, jag menar jag säljer skiten på jobbet. Men själv får jag krupp! Räcker att strirra i montrarna på jobbet, i köket vill jag få in mer liv. Kaklet är snyggt, men inte min påse chips så att säga... Jonas och Linnea ville ha in gult i köket. Så då föddes vår ide om att lägga plast över mosaiken.
Jonas i toppform. Här ska de pressas ut bubblor! Va inte direkt en walk in the park att få de bra i och med att kaklet i sig inte var riktigt rakt.
Har inte orkat styla till det, bättre bild kommer! Linneas reaktion när hon kom hem va," oj oj oj. Jo men de är lite mycket, men man vänjer sig.. man vänjer sig..." Alltid bra att försöka intala sig själv ;) I veckan ska vi ändra tema i köket som just nu är lite rött och goth till schackrutigt och gult. Den som lever får se hur de går..
#1 - - Lixy:

Bra blogg:)

#2 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Jag tycker det ser fint ut! :)

#3 - - Tlda:

Älskar färgen gul! Ljuvligt, piggt och sprudlande...!



Funkade plast bra? Aldrig tänkt på det förr, att man kan göra så...

#4 - - metamorphosis:

Sån där plast verkar ju kunna göra färgrika underverk både här och var! Ni täckte kaklet och jag har även sett exempel där de täckt ett fult clickgolv med rooooooosa plast!

#5 - - Viktoria:

Riktigt snygg (:

#6 - - Emma:

Snyggt! Blev reultatet ok i alla fall? Vill verkligen göra om kaklet i vårat 70-tals kök och plastkan kanske vara ett budget alternativ. Tack för tipset!

/Emma

#7 - - nook elin:

På bild ser det i alla fall fantastiskt ut!

#8 - - Anonym:

Snyyyygt!!!!!

Till top