Ny tapet kollektion

Hemsidor och butiker / Permalink / 4
Vi hade besök av Intrades säljare idag på jobbet. I mars kommer en ny tapet bok som jag blev lite kär i. Hittade inte mycket bilder från den på nätet. Skulle ju dragit fram min 7åriga fulis kamera och knäppt några bilder.. Aja i mars får ni se mera ;)
#1 - - Jenny:

Mums. Den där såg ut att innehålla många godsaker!

Här inne var det också ett tag sen jag var.. typ när du var i indien. MEN så hittade jag in idag igen.. o så fann du mig igen.. KUL! Kram och hopp om att du haft en skön alla hjärtans dag!

#2 - - Karolin:

InTrade har så himla fina tapeter.



Du förresten, jag har ett tapetprobelm. Skulle måla direkt på tapeten i köket (papperstapet), drog på lite spackel för att testa lite, och när jag sedan sandpapprar (efter det torkat) så rivs tapeten som inte är spackald upp och blir lite sådär luddig (tänk bomull). Betyder detta att min enda lösning är att ta ned tapeten,sätta upp något annat under och måla på det? Hjälp en okunnig som är villig att lära sig. pliiiis.

#3 - - maja-Style & Life by Leia:

OH LALA:) jag som älskar pippifåglar och dessutom även älskar tapeter vill att det ska bli mars nu nu nu!:)

Samtidigt är det skitjobbigt för jag har så många olika tapeter som jag vill ha att jag skulle behöva många hus med många rum....och inte en liten pyttestuga på 60 kvadrat:)



Just nu är jag dessutom insnöad på barntapeter....och det finns alldeles för många:)



Kramar

#4 - - Zizzi:

Ser fint ut! Kram cissi

Till top