#1 - - Annette My Rosevalley:

Dom lapptäckena är att döööö för. Måste genast starta ett nytt projekt även fast dom andra inte är klara än. Och beställa katalogen. Mamma flyger ju in om några dagar och kan ta med sig. Tack för att du delar med dig! :D

#2 - - Annelie:

Oh, jag har också beställt!

#3 - - Linnéa - tre och en katt:

Vilka fantastiska mönster! Det kliar i fingrarna så här en måndagsförmiddag. :D

#4 - - Karolin:

Inpiration! Hade det inte varit för allt annat jag pysslar med hade jag också klickat hem en del :)

#5 - - Petra:

Ja, visst blev man glad! Och så mycket fint....! Jag väntar hem ett riktigt stort paket! :-)

#6 - - Sophie:

Hej, jag har inte läst din blogg än (men jag ska göra det alldeles snart) men jag såg lite pysselbilder av dig på styleroom. Jag måste bara säga att du är så FRUKTANSVÄRT duktig! Du gör så fina mönster och saker! Fortsätt med det, jag har aldrig blivit så inspirerad av någon som jag har blivit av dig.

#7 - - lady thirty:

ojsan vad med finfina saker!

kram på dig

#8 - - emilia:

gu va jag vill flytta till eget nu :O!!!

#9 - - Mia Wegstedt:

Vad spännande dina poster verkar vara. kommer verkligen att läsa din blogg igen! :p Hoppas du har en bra vardag (:

#10 - - Maria Bolund:

Hej hej vad rolig din blogg verkar. kommer definitivt läsa på din blogg igen. (: Ha en bra vardag (:

Till top