#1 - - Hannah:

Jättefin!!

#2 - - Sanna:

Sötast! =)

#3 - - Sanna:

SV: Tack..hmm..tror jag.. ;) skratt.. Åh ja då måste det riktigt klia i dig nu utav loppisfeber.. =)



Ha en toppenfin fortsatt vecka gumman!

Kraaaaam

Sanna

#4 - - Betty:

Grönt är skönt =)

Jättefin!

#5 - - Sofia:

Hej,



Jag har precis hittat till din blogg genom styleroom och är så otroligt imponerad. ÄNTLIGEN har jag hittat någon som gör sådant som jag gör i huvudet men inte i praktiken för jag vet inte hur jag ska ta mig till.



Du är så inspirerande och tack för att du ge mig/oss tips.



Jag har precis suttit och funderat varför alltid mitt hem slutar i vitt då jag absolut vill ha färg. Jag älskar färg men har svårt att sätta ihop färgen tillsammans. Men nu ser jag ju att det går att sätta ihop allt möjligt.



Jag har även köpt en stor lampa, 180 lång med furu fot och en stor lampskärm. Den är i tråkig färg men är sugen att göra den lite crazy. Jag ska se på dina tips med lampar och se om jag kan göra något roligt.



Sedan tänkte jag höra vart du har köpt alla fina ramar som du har målat?



-Sofia

#6 - - freja:

vilken härlig och färgglad blogg! :D

Till top