Delar av min nya indiska gardrob

Om mig / Permalink / 15





Brukar ju inte va den mest klädintresserade, men jag hitta en del kul i klädväg i indien och men hade säkert kunnat hittat ännu mera eller fått uppsytt. Så här kommer lite bilder på kläderna. De två sista klänningarna är traditionella indiska kläder man köper i ett set om tre delar (salwar) fast jag slängde byxorna och sjalen hänger på tvätt.


Mina stor favoriter är mina alibaba byxor, jag har nog köpt 5-6st. Mamma tycker de är asfula och att det ser ut som man bajsat ner sig. Men de är så sköna och svala. Perfekt till sommaren för en tjej som mig som ser ut som en levande prickigkorv på benen.



Eftersom jag är ganska ekonomisk så va de ju kul att shoppa kläder som i stort sett kostade ingenting (läs typ 25kr stycket). Tyvärr är väl kvaliteten inte den bästa och nu blir de handtvätta framöver (halleluja va kul..inte). Känns lite ego att lägga upp alla bilderna men det är kläderna jag tänkte visa, orka med jantelagen?

Hoppas ni har haft de gott i vinter!

#1 - - Lotten:

Åhh vad mycket fina kläder! Gillar verkligen de glada färgerna....

#2 - - Jenny:

Wow vad många underbara kreationer! Så fint tills dess.

#3 - - Karolin:

Jag gillart! Och jag gillar den fina lappningen av jeansen :)

#4 - - Zandrah:

Jättefina kläder! Riktiga gladfärger, precis som i din inredning. :-)

#5 - - Karin:

Vilka härliga kläder, de är alla jättesnygga och i underbara färger.

#6 - - Tlda:

Så fint! Alibababyxorna var ju riktigt vår/sommar-härliga!

#7 - - JohannaDuVetVem:

Åh du är finast! Jag är så glad att du är hemma igen, solen kom tillbaka till sverige ;) Hoppas vi hinner med den där fikan imon. Kisses!

#8 - - Nea:

alibaba byxor är de bästa som finns! ^-^ Har en kompis som bor i Indien och hon köper alltid med sig sådana till mig när hon är på besök i Sverige :D

#9 - - Anne-Lee:

Helt fantastiska kläder.. jag hade med glädje handtvättat om jag fått ha dessa i min garderob.. Du är söt som socker i dom!

#10 - - Zizzi:

Åååh såna där färgglada kläder man blir glad av att se! Förstår att byxorna är hemskt sköna. Gillar allt! SNyggt! snyggt! snyggt! KRam cissi

#11 - - Bettan:

Åh vilket fyrverkeri av färger. Underbart!

#12 - - Lotta:

Uuuuunderbara färger! Kul att de kom ut ur garderoben (och att Jante fick stanna där i stället...)! :)

#13 - - Anna:

Verkligen härliga kläder! Vårkänslor kommer som ett brev på posten :)

Btw, jag vill gärna länka till dig på min nystartade loppisblogg. Är det ok?

#14 - - Anonym:

Skit i Jantelagen!

Du är toksöt och kläderna är helt fantastiska!

#15 - - Janefir:

Hello,



I got a very useful and nice information with your blog. Thank you so much for sharing such type of nice information.



Till top