Jobbet

Om mig / Permalink / 10
Tapethörnan, här hänger jag mest.
Fondvägg med intrade tapeter, Åsa som fixat. Blev glad att mötas av denna när man kom hem från semestern :D
Amy Butler katalog gjord för Midbec. Me like!
Nä nu ska jag dit. hej och hå!
#1 - - Lotten:

Wow vilken härlig måleributik du jobbar på.... är det Billdals tapetbutik? ondväggen var ju grymt snygg! Tapeten från Amy Butler är underbar... har sett den i blått hos en norsk bloggare.

#2 - - Karolin:

Intrade har så fina tapeter! Jag är inne på att köpa någon av deras till vardagsrummet. Amy Butlers tyger har man ju ochså dreglat lite över, spännade att hon även gör tapeter!

#3 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Vad fint ni har det! Härligt färgmatchad tapetavdelning och liten hörna till barnen vilket är värt mycket för veliga mammor och pappor. :)

#4 - - mintekopp:

Helt underbart. Måste vara väldigt roligt och inspirerande att ha ett sådant jobb!

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Vilken snygg inramning ni har till era tapeter!

#6 - - Annette My Rosevalley:

Kul! Jag har nominerat dig en Award hos mig. För några dagar sen då... Du gör mig glad!

#7 - - Lotten:

Ha, ha där ser man! Jag har faktiskt aldrig varit där i Billdals färgbutik.... men den ser ju helt klart lockande ut ;-) Åker jag dit så hälsar jag absolut!

#8 - - Sanna:

Åhh tapetväggen är mer än underbar!!! <3

Planerar en tapetlappvägg i köket..skall bara försöka få fram fler tapeter innan jag kör igång.. =)



Ha en toppenvecka gumman!

Kraaaaam

Sanna

#9 - - linda:

Fondväggen såg underbar ut! Skönt ställe att jobba på!

#10 - - Gila:

Amy Butler gör ju sååå fina tyger...nu tapeter också... Me like!

Till top