tävling, Sveriges charmigaste hem?

Tävlingar / Permalink / 7
Om ni vill, så får ni gärna lägga en röst eller en kommentar..På mig i fastighetsförmedlingen tävling om Sveriges charmigaste hem! Man kan vinna ett presentkort på 30 000kr i valfri inredningsbutik! Om jag vunnit hade jag fixat ett nytt kök till lyan och kastat ut 80talköket för ättestupa. Eller bara en sån sak som köpa en ny möbel... Kan vara nåt jag borde testa? ;)
#1 - - Lycke:

Klat jag ska rösta på dig!!! Blir alltid så alldeles glad av ditt hem, så där lycklig ner i tårna ***

Härligt med ord från dig, hihi...ibland måste man ju bara dansa lite...



morgonkramar Lycke

#2 - - Anonym:

sött!

#3 - - Isabelle Palmgren:

Vad sött:D

#4 - - Isa:

Jag har så svårt att hitta på Stoff och Stils hemsida, om du har lust, kan du inte lägga upp lite länkar till dina favorit-tyger?

/Isa

#5 - - nook elin:

Såklart jag röstar! Tror inte det finns något charmigare hem faktiskt! Lycka till!

#6 - - Frida:

Vilken underbar och rolig blogg :) blir genast pysselsugen.

#7 - - Hencopenko:

Annars får du gärna rösta på mig som är en av finalisterna ;)

Till top