tusen tack :)

Andra bloggar / Permalink / 4
Till söta krimskramsan som skicka ett så sött paket till mig! Fint armband, söta gula ljus, servetter och muffins formar. Fick även ett jätte fint kort :) Har haft problem med min kamera så jag försöker ta kort med min webbcam men den gör inte riktigt tillrättvisa de fina grejerna!. De va tre hjärtformade klubbor med, men de råka mystiskt försvinna första dagen ;)
Tusen tack även till min söta kusin som efter att jag desperat gjort ett utrop på facebook om mitt ha begär fixade fram lite Tiger prylar till mig, hon fick tag i nätan alla grejer jag ville ha, de rosa och gröna burkarna hade dock varit slut. Blev så himmla glad att få ha dess prylar till mitt nya kök :)  Har inte fått se dem irl än för de lämnades hos mor och far, men som jag längtar att packa upp dem i nya lägenheten! Tusen tack Susanne!
#1 - - Viktoria / Stjernfall:

Massa fint! :)

#2 - - erry:

Vilka fina saker du fått av snälla Sanna! :)



Kul att du också fick tag i lite fina äppelsaker från Tiger. De där grejerna verkar ha sålt som smör i solsken. Jag är jätteglad för mina tre burkar, men brickan och de två större runda burkarna missade jag tyvärr...



Hoppas du har en fin sommar! Kram

#3 - - Sanna:

Kul att du gillade min lilla present! Ljusen är myggljus för att hålla dom små blodsugarna borta när du sitter ute och njuter utav nybakade muffins, torkar munnen med jordgubbsservett iklädd ett sött armband.. ;) hihi..



SV: Jag är tokkär i min lilla atelje och håller som bäst på att "inreda" där och ta dit div pysselmaterial.. =) <3



Soliga kramar

Sanna

#4 - - Liina!:

Hej!



Härligt med en kreativ blogg!! :D Blir glad!

...gillar du tatueringar / tattoo-art, kika gärna in på min blogg - lämna jättegärna ett avtryck ;)

Ha en kanondag!

Till top