#1 - - Fiffiga Systrar:

Vilka härliga bilder!! Otroligt glädjande med alla färger! Vi älskar alla fina mönster som du har på din bakgrund! Suveränt!!

Ha en fin dag! Elin + Emelie = Fiffiga Systrar

#2 - - Petra:

Ugglorna är ljuvliga!

#3 - - Sandra:

Underbara bilder! Vill också ha den fina trollsländan på min toalett ;-)

#4 - - Petra:

HAHA!! Vad jag garvade när jag såg din kommentar hos mig, om penntrollstanten!! :-)

#5 - - Sanna:

SV: Nej ingen kladdkaka och jag tvivlar starkt på att "röran" är särskilt god.. =) hihi..



Sitter inte på loppis alls sen länge, men skall ha lite sommarloppis ute på altanen nu i sommar och så säljer jag lite loppisprylar på "södran" där jag även säljer lite utav det jag gör.. =)



Åhh låter spännande med storloppiset, hoppas verkligen att du kan komma ifrån och besöka det.. =)



Sköt om dig gumman! <3



Kraaaaam

Sanna

#6 - - Karolin:

Ja du, den där köksmålningen blev ett projekt utan dess like. Jag håller fortfarande på med grunden, men snart kan jag ta fram penseln. Jag har jobbat så mycket den sista tiden att det gått långsammare än vad jag önskat. Men jag börjar se ljuset i tunneln nu.

#7 - - Sanna:

Maila mig din aktuella adress gumman, du är vinnaren i min gissningstävling! =)



Kraaaaam

Sanna

Till top