Hemma på landet en sväng

Föräldrarhem / Permalink / 8
Jag kommer bli faster inom några veckor! HURRA! Bror Joel och Malin som ska få smått :)
Mor har pyntat vid växthuset.
Här bloggas det. moha ha ha!
Plantbäddar.
Unga förmågor hemma på gården...
Täcken i vardagsrummet, mamma ska donera de med 70tals mönster till mig ;)
Maskrosor i mängd och parti. Vackert!
#1 - - Viktoria / Stjernfall:

Vad kul att du ska bli faster :D



Och vilka underbara täcken, vilken tur du har som har en så snäll mamma ;)

#2 - - Karolin:

sjuttiotalstäcken <3

#3 - - mya:

å vilka ljuvliga täcken!!!!

#4 - - Teres:

Därifrån skulle jag också kunna tänka mej att blogga. Ser jätte härligt ut! Gillar också att odlingsbänkarna är rödmålade, riktigt snyggt. Å för att inte tala om 70 tals täcken, grymt snygga!



Ha en toppen helg! kram/ Teres

#5 - - Petra:

U N D E R B A R A bilder!! Ser hur mysigt ut som helst att sitta i hängmattan och blogga! Och lyckliga du som ska få de fina täckena!

#6 - - Sandra:

Va härligt det ser ut där ute på landet och vilket uuunderbart växthus dina föräldrar har! Jealous!!! Det är nästan så att jag skulle vilja flytta ut på landet... nästan ;-) Har följt din blogg nu ett tag och den har blivit min favorit! Älskar inredning och har blivit mer och mer pysseltant, inte i närheten av dig men litegrann. Jag har även ett stort intresse av mat, film, musik, fotografi och resor så lite svårt att få tid till allt hehe... jaja, du ska ha tack för en bra inspirationsplats! =)

#7 - - Sandra:

#8 - - Tilda:

Täcket överst gillade jag! Fina bilder! Din brors flickvän ör jättefin i sin mage!

Till top