Duktiga inredare

Inspirations bilder / Permalink / 4
Det finns några få inredare på tv jag tycker är bra. Men den jag tycker lyckas bäst är Mija Kinning för att hon lyssnar på de som hon gör i ordning hos och har fina lösningar. Hon ska nu ha ett webb-tv program för hemtex och expressen. Kan inte bli annat än bra! Min bror och hans tjej har sökt in och jag hoppas de kan komma med då piffa där hemma med en liten 4månaders bebis inte är det lättaste ;)
Sania Hedengren, inredningsjournalist och stylist
Susanna Zacke
Några andra inredare jag diggar är Sania Hedengren och Susanna Zacke. Hade varit fantastiskt om de fick en egen show! Hade jag kunnat låta göra hela mitt hem utan att oroa mig ett dyft :) Älskar jag ett pysselrepotage i en tidning är det nästan 90% av gångerna dem som gjort de.
#1 - - Anita:

Håller verkligen med dig om Mija K. hon kan visualisera andras önskningar genom snygga och ofta nytänkande lösningar. Tack för webb-tv-tipset.

#2 - - Hannas kreativahörna:

Hej! Ja tänk om Sania och susanna hade fått en show. Då hade jag suttit bänkad framför tv:n. Ha en fin fredag! Kram

#3 - - Anonym:

Tack snälla du!

Du har den bästa inredningsbloggen och faktiskt den enda jag följer.

Susanna

#4 - - Matilda:

Kan bara instämma i kommentaren om Mija och hon är dessutom precis lika trevlig i verkligheten!

Hade förmånen att ha gänget hemma i somras och väntar nu spänt på att säsongen skall börja i februari...whhhhiiieee börjar bli nervöst nu!

Till top