ÄNTLIGEN! tavelväggen är klar..

Mitt hem / Permalink / 14
En extra bild från köket slank med.
Nu är tavelväggen klar! Har lite ångest att jag målade ramarna svarta, inte riktigt min grej... Men jag kan ju alltid sätta upp något annat sen, men nu får de hänga ett tag i allafall.
#1 - - Erry:

Shit, vad snyggt! Jag är ju inte heller någon älskare av svart men här tycker jag att det gjorde sig superbra! Det blir en snygg grafisk kontrast till allt färgglatt. :) Supernajs!!!

#2 - - Lotten:

Superfint blev det! Jag är inte heller så förtjust i svart.... men det smyger sig in även hos mig ;-)

#3 - - Emmi:

Alltid lika fint när du gör något! Bilden i den avlånga tavlan; är det samma mönster (tapet?) som man ser i kanten på bloggen?

#4 - - LeiaMia:

Jättesnyggt! Det svarta ramar in bilderna perfekt tycker jag!

#5 - - Ninette:

Åh, så snyggt! Vilken härlig samling tavlor och vilken härlig samling kuddar också!

#6 - - Karin W:

Wow vad snyggt det blev! Helt rätt med svarta ramar.

Den tidningen köpte jag. Helt ok tidning:)

#7 - - Veronika:

Hej!



Jag undrar om den gröna sköna matten finns att köpa nu i butik eller är det ett unikt lopipsfynd?



Tacksam för svar!

#8 - - Karolin:

Så himla fint!



#9 - - Sandra:

Så fint det blev.

#10 - - Veronica:

Superfint! Hela lägenheten ser jätte mysig ut :)

#11 - - Lovisa:

Snyggt! Du kör din stil och det är därför jag diggar dig!

#12 - - KiT:

snyggt som vanligt!

blir alltid glad och inspirerad av dig :)

#13 - - Elin:

Hejsan!

Den långa ramen på vänstra kanten, var har du hittat den? har letat efter såna långa ramar men inte hittat någon.

Mycket snygg tavelvägg=)

/Elin

#14 - - Linnéa Jönsson:

Hej!

Jag har inte kollat allt på din blogg men det lilla jag har sett blev jag glad,hoppfull och inspirerad av.



Det var som att se det man själv skulle ha valt, det jag själv drömmer om typ. Du kändes som min tvillingsjäl helt enkelt. Jag skulle vilja skapa och göra projekt tillsammans med en så´n som du! Du kan väl höra av dig om du någon gång skulle vilja det... Nu vet ju du inte så mycket om mig och det kanske inte framgår från min blogg heller?



Jag är en konstnärssjäl som just nu har stagnerat en del och längtar till det gamla, det jag hade innan jag fick sambo och barn.

Jag längtar till ett stort hus lite avsides eller en gård med djur och en stor ateljé m.m. Jag vill odla och sälja. Jag vill ha vänner där med vilka jag kan jobba på gården och skapa. Det var bara lite av allt jag skulle vilja göra i mitt liv.



Mysig blogg har du me. :)

Till top