fix i kök

Mitt hem / Permalink / 8
äntligen åkte de upp på väggen, tavelskapet + vimpel
Alla ni som undrat över ncs koderna till stolarna, jag har råkat mixa lite med färgerna så de har ingen ncs till 100%identisk för de har fått i sig extra färg efteråt osv, men jag ska låna hem en färgkarta och översätta dem till närmsta kod.. puss
#1 - - ewa:

alldeles lövli! jag har kollat i min närmaste färgaffär, fast där var man tvungen att köpa en liter som minst o om man vill måla om 6 stolar i olika färg blire skitdyrt :(

#2 - - mya:

tjusigt!

jag har flera sådana där ramar som är tänkta till ngt framtida projekt. jag har alldeles för många framtida projekt. haha!

trevlig helg!

#3 - - Skaparanda:

Härligt! Älska kattkudden i soffan!

Ha en bra dag och kika gärna in på min blogg :)

#4 - - Anonym:

Jättesnyggt och fantastiskt inspirerande!

#5 - - Sanna:

Låter kanon! Skall snart till att köpa hem färg och måla om lite köksmöbler så det skulle passa bra med lite färgkod tips.. =)



Kraaaam

Sanna

#6 - - Erika:

Skit snyggt! Jag är nog bara för feg att våga mig på samma stil.

#7 - - Silje Mari:

Så deilig og hærlige farger!!!!:)

#8 - - Helena:

HEJ!!! Åh va mycket inspiration du gett mig. Blir så oerhört glad och inspirerad när jag kollar in din blogg. Har en liten fråga: Vad använder du för färg (typ och märke) när du ex målat om ramarna och ugglor (i rosa, turkost och grönt) och allt vad du målar om så att livet blir roligare

Till top