ny tidning

Tidningar / Permalink / 2

Ska nog unna mig denna nya tidning, såg den på hemköp idag. Ser ut som kunna bli en konkurrent till Family living = nåt jag vill läsa.

Hemstilat om sig själva:

""När andra tidningar fokuserar på inspiration och färdiga lösningar kombinerar Hemstilat det med artiklar om hur du fixar »hemstilen«.En tidning om att ge hemmet det där lilla extra, att lyfta fram detaljerna och göra det mer personligt. Vi varvar spännande hemma-hos-reportage, med inspirerande gör-det-själv, intervjuer och guider.

Gör-det-själv låter praktiskt på ett trist sätt, i Hemstilat gör vi det  inspirerande med läckra bilder på resultatet istället för torra tråkiga steg för steg-instruktioner. Hemstilat är en tidning av entusiaster för entusiaster.""

http://www.hemstilat.se

#1 - - Karin W:

Hoppsan. Jag råkade kommentera tidningen i fel inlägg.

Jag blev glad när jag såg den i affären och köpte den direkt. Den var helt ok. Även i denna tidning var det mycket tips om nya grejer att köpa, men även tips om grejer att göra själv.

#2 - - Linda:

Tycker den är kanon! Bästa inredningstidingen! :)

Till top