sovrums renovering

Mitt hem / Permalink / 16
Så här såg de ut innan jag flytta in, Väggarna va gräsliga, knögliga och jätte ojämna, Dessutom taket med. Så jag spackla tak och väggar och fick hjälp av lite vänner.
Sen i  27års present kom mor och far och satte upp panelplattor i sovrummet för de skulle bli lite mer ombonat (och för jag orka inte spackla mer..). Jag har världens bästa familj!
Panelen på plats!
Med lite grön färg och tavlor har jag myst in mig i mitt lilla kryp in. Svårt att ta en rättvis bild av de då det inte finns nån skarp belysning i rummet.
#1 - - Sunshine:

Jösses så mysigt du fått till i lilla sovrummet du har där! Nu vart jag hemskt avis på dina panelväggar. ;)

#2 - - LinaLundberg:

Oj va mysigt det blev, jätte fint! Man ska aldrig underskatta panelen! Ha det fint!

#3 - - Johanna.B:

Jisses vilken skillnad! Det blev ju faktiskt toppen med panelen och jag gillar verkligen ditt täcke/överkast!



/Johanna

#4 - - linda s:

Ser supermyigt ut!

#5 - - nook elin:

Vilken förbättring!

#6 - - Emma:

Gud va fint du får det!

Jag kommer egentligen bara hit för att erkänna att jag knyckt en idé som jag såg i din blogg för ett tag sen.

Hoppas du tar det som en komplimang!



http://emmabergh.blogg.se/2011/september/moln-pa-vaggen.html#comment

#7 - - Johanna:

Va fint det blev! :)

#8 - - Elisabeth:

Åhh, vad mysigt! Vilken skillnad!

#9 - - Sanna:

Din lya blir helt underbar gumman! <3



Kraaaaaam

Sanna

#10 - - Karolin:

Panelplattor, jag kanske norpar den idén. Känns ju himla fiffigt när det inte riktigt finns plats för en sängram :)

#11 - - Ingela:

jättefint och mysigt! vad heter den gröna väggfärgen?

#12 - - dagenskreativa:

Vilken förvandling! Superfint & mysigt:)

#13 - - Jonna (Bjurfors):

Hej Lisa! Kikar in på din blogg då å då för att se vad du hittar på med bostaden. Riktigt kul att se hur du förändrat lägenheten. Det ser kanonfint ut! Kämpa på:) // Jonna (Bjurfors)

#14 - - Karolin:

Lisa, vilken höjd på panelen har du? Jag tror verkligen att det här kan vara en bra lösning för min alkov :)

#15 - - Angelica:

gud vad fint!

#16 - - Mamma E & Bopparna:

Wow vilken förändring! Det blev ju supersnyggt! Blev lite nyfiken på motiven i de fina ramarna... Vart har du hittat dom godingarna?

Till top