ledig = städdag

Mitt hem / Permalink / 8
Bild nr två med bestå hyllorna, den väggen vill jag fixa nåt med. Ska nog skaffa ett gammalt skåp och ha jämte och sen ska jag sätta upp tavlor eller hyllor vid tvn. Funderar på små boxar i olika storlekar. Typ som de har på rice. Indiska tavlan är bara där tills annat är hittat. Spendera hela lördags kvällen med skruva ihop hyllorna. Va så sjuk glad att jag fick skjuts med bil med Sara och Rebecka så man fick hem sakerna. Kuddarna längst ner är en blandning, sydde två med mina egen designade tyger med ;)
#1 - - Eva-Lotta:

Tokmysigt!

#2 - - Anna:

Hej, jag har läst din blogg i några månader nu, tycker den är väldigt inspirarande och bra! Jag tänkte om jag får låna en bild från ditt hem och länka dig från min blogg? så kanske mina läsare blir lika inspirerade! :)

#3 - - alexandra:

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

#4 - - molly:

Vad fint du har det! Har en fråga till dig också, jag har läst att du gick på internatskola, vad var det för skola? Jag skulle jättegärna vilja gå på en sådan skola och undrar om du gick i Sverige då eller?

#5 - - idun:

Det är ju så fint. Önskar jag vore lika piffig som du!

#6 - - Sandra R:

Woooooow!! Vilken färgbomb! Jag älskar din stil men jag är lite för tråkig och rädd för att använda mig av det själv här hemma... Försöker dock lite granna med att ha ett marimekko-skrivbord som jag har gjort själv. Det tycker jag är vågat ;-)



Jag har förresten startat en ny blogg som nästan bara handlar om virkning och de alster jag gör (min stora passion). Titta gärna in om du vill!



Virk, virk!

#7 - - Malin:

åh, så fint du har fått det!! Jag måste få med mig joel snart så vi kan hälsa på :-) Stoor kram

#8 - - maria:

Hej!!

Underbart fint lapptäcke å kuddar! men den stora indiska tavlan me rosa ram, vart hittar man en sån? ja blev KÄR!!!!!!!!!!!!!!!



Till top