#1 - - Persilja:

Jamen eller hur. Skulle vilja ha alla skåp där!!!

#2 - - Lina.OJ:

Hej hej! Såg att du blocket handlat ett gammalt kök, det har jag med gjort! Än så länge har jag bara fått upp ett skåp av tre, men det ska nog bli bra.

Var försiktig med hur du hänger upp det bara. Omman sätter det snett i förhållande till hur det satt innan kan det bli svårt att dra luckorna fram och tillbaka, dvs dom kan börja kärva. Kommer i allafall bli riktigt apfint, de blir det ju alltid när du fixar saker. Glaslådorna kan man köpa på tradera. Dom heter Reda, bara att söka på. Själv har jag det tvärt om, en hel kartong med glaslådor men inget att ha dom i. Vi kanske borde flytta ihop ;)



Glad helg! /lina.oj

#3 - - Sanna:

Åhhh helt underbara prylar!! <3 <3



Kraaaaaam

Sanna

#4 - - Nea:

den där butiken är helt fantastisk! Men att a råd med sakerna där ifrån är ju en annan sak ^^

#5 - - Emma:

Hej! Jag tänkte fråga dig om ett tips, du som målar hej vilt :). Jag håller på och bygger ett vardagsrumsbord där skivan består av en mdf-skiva. Jag köpte färg i en färgbutik men det blir inte bra! Har grundmålat och målat med färgen (vit) som är ett golvakrylat men resultatet blev väldigt randigt efter penseln. Bordet ser också flammigt ut med vissa blanka partier och vissa matta partier.



Hur räddar jag bordet bäst? Putsa ytan och måla med roller? Byta färg?

Slutligen undrar jag om man kan avsluta med något riktigt hårt & tåligt lack? Jag har två barn hemma som kladdar och leker.



Hälsningar från Emma :-)

#6 - - Emma:

Hej gulliga du!



Har köpt en skyngummuroller nu och ska testa, det är fluggers egna märke på färgen tror jag. Finns det nån lack att avsluta allt med, eller tror du det räcker med bara färgen?



Vad snällt av dig att du vill bistå med lite stöd :)

Till top