ååååh, vilken i vilket rum?

Inspirations bilder / Permalink / 10




Jag är lite kär i denna tapet, fast i grönt! I vardagsrummet?



Till köket? Kär i denna:



och denna fast i rosa vill jag ha i hallen:




Typ inget matchar men, sket samma. Är så sugen på fixa nu.
Trött på mitt hem, särsklit allt de vita. iss!
#1 - - jenni:

Vårt hittar du dessa underbara tapeter?

#2 - - Made by Ina:

Ojoj den översta blev jag helt kär i vart får man tag på den?

Den skulle vara perfekt i mitt tvättrum som vi ska göra iordning



Marina

#3 - - Jessika James:

ÄLSKAR ALLT! Så underbart vårigt, färgsamt och helt enkelt underbart!

Den första hyllan var verkligen speciell. Och jag undrar också vart man hittar den! Underbar :)

#4 - - miss wagtail:

Gissar att den översta är den nya PS hyllan, men håller med de andra, vem gör tapeten? Do tell!! Please... ;)

#5 - - Pinku-Neko:

Appropå IKEA; kruka och ampel JORDNÖT http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00213704/ så fina. Finns inte på mitt Ikeavaruhus :S

#6 - - SaraMy:

Å! Jag blev också helt kär i den första, du måste berätta för oss vad den heter!

#7 - - Pauline:

Jag älskar den tredje och sista tapeten. fast jag vill gärna ha den i exakt den färg som är på bilden, har fått hem tapetprover på alla färger den finns i och jag älskar den färgen mest. Men den rosa är fin den med.

#8 - - Jessika James:

Åhh tack :] Men jag är inte så jätte lång heller. Och sen försvinner ju mkt när man ammar. Men jag är riktigt glad över att jag inte gick upp mer, att hon inte vägde mer och att jag gick ner i bra takt sen igen :)



Den e grymt snygg! Så det blir å hoppas på att vi kan besöka Ikea sen :D

#9 - - Erika:

Måste vara jobbigt för dig varje gång ni får in nya tapeter!

#10 - - Henrietta:

Den gröna hade jag inte tackat nej till! Den vill jag ha i mitt köksskåp! Får gå till tapetbutiken och rekognosera!

Ha en skön helg!

/Henrietta

Till top