En gång var man med i tidningen...och sen lite till...

Publicitet / Permalink / 10
Aftonbladet Söndag i våras:

Fick besök av världens trevligaste team hemma på studentrummet. Det var trevligt men jag var så nervös och kom inte riktigt på allt det bra jag planerat att säga och sen kan jag inte vara seriös på bilder heller (I look like a troll). Men annars så var det jätte skoj. Så om Alexsandra Bylund och David Bergström frågar om de får komma hem till dig ska du säga ja :)



______________________________________


Bolig magasinet i sommras:


Mia på styleroom fråga om bolig fick ta en bild av mitt hem och använda i nästa nr. Jag höll på att dö av chock. Hur kul som helst. Dessvärre var jag så pinsam så när de hade skickat ett nr av Bolig till mig så hitta jag inte min bild och maila och fråga om det inte var fel nr de skickat. Sen hittade min mamma bilden, den var så liten, längst ner i ett hörn så jag missa den när jag bläddra igenom. Lite skamsen skrev jag ett email att jag hittat bilden.. Ja nu kan jag skratta åt det :)

______________________________________


Frotte Norrköping i sommras:


Arvid och jag på styleroom fick vara med som bilder i repotaget. Jätte skoj, mina är de fyra längst upp och är från gamla boenden jag haft. Artikeln var väldigt bra med, den handlade om att folk ska kunna göra mer saker själv och vara lite mer personliga när man inreder. Helt rätt ;)
#1 - - Olyckssyster:

Det blir roligt att se vad du hittar på med ditt nya rum :)

#2 - - Linda:

Så roligt, det hade jag ingen aning om! Men det är inte konstigt, det behövs lite färg i inredningstidningarna. :)

#3 - - leia:

oj va skoj att du har vart med på så många ställen! nä....inte gifta mig i sydafrika men åka dit på bröllopsresa....har bott i Kenya så det där med att vara på sin vakt är jag allt för van vid:)



lycka till på skolan nu!!!!





kram maja

#4 - - Mirka:

Den där från aftonbladet kan jag nog nästan minnas att jag läste faktiskt:)



Hoppas du har en bra helg nu!

#5 - - Martina:

Vad roligt att få vara med i tidningar, måste kännas lite speciellt ändå att se sitt hem så och att alla andra också gör det =)

#6 - - malin:

Kul! Det är så mycket tråkiga inredningar som syns i tidningar, bra med nånting roligt! Särskilt Aftonbladets såg hur flashigt ut som helst!

#7 - - SOFIE:

Självklart ska du vara med i tidningar, du som har så GRYMT SNYGGT!

#8 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va roligt!

#9 - - Mia:

Nej vad roligt! Jag läste ju det men kopplade aldrig...:)



Kram Mia



PS. Hur trivs du i skolan? Vad exakt läser du till?

#10 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Vad kul! Kanske det vore på sin plats att be om autograf? ;-)

Till top