#1 - - Nadja:

ååh jag har kollat igenom hela din blogg nu å jag måste säga att den är helt underbar!!! så jag :D haha



verkligen wow jag älskar din stil den inspererar mig huur mkt som hällst, jag kommer tillgängna ett inlägg om dig på min blogg nu och om det inte går bra så säg bara till ;)



Amaziing!

#2 - - Petra:

Tjusigt värre. Din robotbild är en av mina favoriter.

Jag hoppas du hade större tur än mig och fick tag på Johanna innan. :)

#3 - - Erica:

Du gör så fina tavlor! Är lite sugen på en uggla hem till mig....

#4 - - Kristina:

Yay! Vad snyggt det var med robotbilden till den där tapeten! Är också helt förtjust i styleroom, kan fördriva tiden länge där =) Kram/Kristina

#5 - - tilda:

tufft ;) Kul att få lite respons på sina prylar... har inte sett röken av någon av mina tavlor.. inga kundbilder här inte.

#6 - - lady thirty:

vad roligt!

fint med robotsamlingen (eller actiongubbarna...) i kombination med din tavla :D



ha det gott!

#7 - - jessi:

det måste vara så skoj att se sina bilder hemma hos andra!



ha en härlig söndag! Har ni sol hos er? verkar vara dåligt väder i hela landet... men det blir sol snart igen!

#8 - - Fyraihset:

Hallå där.

Det var längesen jag kikade in hos dig. Hoppas att allt är bra med dig och att du har en skön sommar.



JAg hoppas på att komma igång med bloggen lite mer nu igen.



Kram

Nina

#9 - - Lovisa:

Trevlig bogg hurru=) Älskar ugglorna haha =)

Till top