#1 - - Min vrå...:

Vilka härliga färger! Ska bli spännande att se när det är färdigt. :)

#2 - - Lalolandet:

OH; tavlan med blommor ser ut som mina nya gardiner jag fått av mormor http://lalolandet.blogspot.com/2010/02/saker-jag-fatt-av-mormor.html



Jättefin. Skulle passa bra på vår sovrumsvägg

#3 - - Annika:

Tack för din kommentar i min blogg.

Jag äter mediciner sedan ett antal år, men ångesten kommer krypande när jag minst anar det. Tyvärr...



Fast - det är ju bara att härda ut och ta tag i livet efter atacken. ;)



Fint pyssel!

#4 - - Banana:

Åh, så fint med blått hår!

#5 - - Sandra E:

Vilka underbara färger!



Har en liten tävling på min blogg för att fira lite =) Kika gärna in och var med!



Kram!

#6 - - lie:

Otroligt vackra tavlor med härliga skarpa färger...jag älskar dom...:)..Ha en bra dag../Annelie

#7 - - Johanna:

Hej!

Säljer du tavlor också möjligen?? Du är så himla duktig, köpte små bilder av dig till min dotters rum för ett år sen som vart himla fina här hemma.

Jag har sett en "födelsetavla" som jag har fastnat för på styleroom.

Om du skulle vilja måla en liknande, fast med dina figurer, hur mycket skulle du ta för det?

Länken http://www.styleroom.se/album/1189 och det är bild 17.

Mvh/Johanna

#8 - - Carin:

Woaw!!

Till top