#1 - - Nonno:

Men gud vilken fin " miljö" installation. Byrån och burktavlorna blev super!!

#2 - - Sara:

Wow! Vad härligt med alla färger! Nu får jag massa inspiration till min dotters rum som inte går i en-två färger (som alla andras barnrum på styleroom.se utan faktiskt går i alla möjliga pastellfärger. :-) Ska absolut se till att lägga till din blogg på rss-läsaren! mvh/Sara

#3 - - Elin:

Men hur fint?! Lisa kom hit och inred mitt barnrum!

#4 - - fransansisco:

Hej vilken underbar inspirations bild för mig. Jag ska precis sätta tänderna i en liknande tre låds byrå samt en lite smalare och högre. Tack för en fin blogg

#5 - - Skönt Hemma:

Men guuud så fint! Like a lot!

#6 - - Karolin:

Interior Guru!

#7 - - Lady Thirty:

så fint!

#8 - - Vicke:

Jag har gett dig en award :)

#9 - - Mikka:

Åh, va längesen det var som jag kikade in här :) Ska genast skärpa mig!

#10 - - Sanna:

Helt underbart inspirerande! =)



Kraaaaam

Sanna

#11 - - Fröken pyssel:

Men åh vad fint, vilken härlig inspirationsbild!

#12 - - Skönt Hemma:

Tummen upp!

#13 - - sissi:

wow! dags att hitta en gammal byrå och fixa! Nice! älskar PIP tapeterna! lovely!

#14 - - Mikaela:

Hej,

underbar blogg du har. Har halkat in här flera ggr men aldrig skrivit ngt. Ser att detta är ett gammalt inlägg men jag undrar vad du tillverkar de runda tavlorna av?

Skitsnygga!

#15 - - Anonym:

Frågar igen...vad du tillverkat de unda hyllorna utav?

Till top