#1 - - Elin:

jag behöver ett hus känner jag...den där fotoväggen är så fin, har försökt göra en fin fotovägg länge men saknar bra ramar, hittar inga som går att hänga på loppisar! :(

#2 - - Anonym:

Det går inte att se dina favoriter när man går in på dig :(

Kan du inte skriva namnen på de medlemmarna du tagit bilder ifrån, vill se mer ju

#3 - - Evelina:

En liknande fotovägg ska jag fixa i mitt sovrum, måste införskaffa en jäkla massa ramar först bara men som Elin skriver är det lättare sagt än gjort..

Jag har fått förslag att fixa egna med gummilister och trolldeg bl a så det får bli plan b. ;D

#4 - - erry:

Oj, vad mycket härlig inspiration du postat på sistone! Ser framemot ännu mer! :)



PS: Tack för den goa kommentaren hos mig, den gjorde mig glad!! Kram

#5 - - Elisabeth - anyhow.se:

Vilken sköööön blandning!

#6 - - Anonym:

Det mesta är mina favoriter också! Har själv liknande köksmöbler som det på köksbilden med den blommiga tapeten och så snart jag kommer till skott ska jag klä dem i skinn istället för den tråkiga beigea dynan som de har nu. Man får väl göra det bästa när man inte har nåt drömkök liksom... ;)

Letar efter ett runt teakbord, tyvärr har de billiga jag hittat varit väldigt slitna vilket visserligen går att ordna men annars ligger de ju inte så himla billigt faktiskt...

Fina bilder du har lånat iaf :)

#7 - - Lycke:

Åååå, nice!!!! så mycket fint du hittar - nu blev jag sugen på flickr igen :)

Tack för all underbar inspiration!!!



Kramar Lycke

#8 - - SweGizmo:

Grymt bra Blogg! :D

Till top