projekt igång

Mitt hem / Permalink / 8
Omvandling av köket pågår. Bordet blir rutigt och gula detaljer ska leta sig in. Uppdatering senare i veckan. På bilden min söta vän Linnea jag bor med :) Jobbar 10dagar i rad så jag kanske är långsam med svara osv, men det är ni nog vana med sen innan ;P kramen
#1 - - annsoh:

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

#2 - - yasmine modell fru och mamma:

allt bra ikväll?

vore gulligt om du kunde rösta på min son dennis i denna tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

#3 - - Emma:

Såg inlägget om eran förvandling i köket, jag gjorde med en förvandling i vårat kök i helgen, blev super nöjd!

Men har ni bara haft vanlig plast över eller,? förstod inte riktigt...:)

#4 - - emma:

kul att göra om :)

allt bra ?

#5 - - Sanna:

Åhh bordet ser ut att bli helläckert! Skall bli spännande att se det färdiga resultatet.. =)



Kraaaaam

Sanna

#6 - - Lycke:

Tusen tack för bebishälsningen! Här är det fullt upp som du förstår, men vad glad jag nu blev av att kika in till dig. Blir ju alltid det. något alldeles speciellt med din blogg på det viset. och bordet ser ju underbart ut. så ljuvligt! Måste kika mer här nedan..

Fredagskramar Lycke

#7 - - Kari:

ELSKER bloggen din! Det er akkurat den stilen jeg har hjemme hos meg og det er så NYDELIG!! Var på panduro og kjøpte det stoffet du kjøpte her om dagen, LOVE IT! Blogg mer, titter innom hver dag :D

#8 - - annsoh:



Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

Till top