#1 - - Linnéa - tre och en katt:

WOW! Ramen runt dörren var ju helt klockren! Var kommer den bilden ifrån?

#2 - - Annette My Rosevalley:

Diggar dom urtvättade retrofärgerna i sista bilden. Underbar blomranka... Tack, ska genast lägga till dessa färger som favoriter i min skalle.

#3 - - Petra:

Ja, verkligen fina och inspirerande bilder! När jag ser såna här så får jag bara lust att åka hem och göra om hela lägenheten. ::-)

#4 - - sandra:

Fint :) Vi får se hur slutresultatet blir hemma hos mig :)

#5 - - Ankan:

Åh det är så roligt att du är tillbaka i bloggvärlden, blir alltid glad och inspirerad! Tack

#6 - - Jessie:

Vad vackra bilder!

Jag gillar verkligen din header, har du gjort den själv?

#7 - - Designtjejen/Emmelie:

Jätte läckra bilder!

#8 - - erikafikalakritspipa:

åååh helt underbart ju! :)

Till top