Funderingar

Om mig / Permalink / 3
Igår va jag på soppfest (alla tar med nåt och stoppar i soppan). Alla ursäkter för ha fest går bra! Alla hade med sig jätte bra saker, utan Niklas som hade med sig en burk inlagd chilli... Det sista jag vill lägga i min mun efter 3mån i Indien. Så det fina uttrycket en bra curry svider två gånger kunde detta även gå för soppan..
_
_
På väg hem notera jag och min vän Niklas att utanför en pub står en enhjuling!?! Inte bara det, den har dessutom en sportflaska. Några noteringar..
*Vem motionscyklar på en enhjulning?.
*Vem går på puben och tar enhjulningen hem?
* Är de extra roligt att åka enhjuling i blixthalka?
Min magkänsla säger att det måste vara en ganska skön typ...
_
_
Förövrigt har jag nyss blivit varse om att jag bor med två stycken dammsugar motståndare. De förstår inte vitsen med den "det blir ännu bara en sak att släpa på i flyttarna" sagt av kvinnan som äger ett halvt bibliotek, några tusen kubikmeter med roliga kläder och en kartong med pretto dvds som hon glatt tar med varje flytt ;) Min dammsugare sjunger på sista versen. Min 10åriga trotjänare trillar isär... Vill gärna köpa nån super deluxe variant. Helst en som dammsög själv, typ varje natt..
#1 - - N från Värnamo.:

Hej!



Finns massa att tycka är bra: 1. Du bor i gbg! 2. Detta inlägg 3. Din blogg 4. Din konst osv. osv.



Trevligt att träffa dig, som alltid! Måste göras snart igen,



Massa kramar, N.

#2 - - Betty:

Haha, tja, jag hade då inte ens cyklat på två hjul i denna halka!

#3 - - Persilja:

Hej Lisa! Har inte kikat in på länge och ser att du gjort drömresan till Indien! Woaw! Min brorsdotter sticker iväg till samma land i tre månader också vilken dag som helst och jag är så avis och vill genast vara singel och barnfri. ;)

Tapeten på bilden var urvacker! Kram!

Till top