#1 - - miss wagtail:

Ljuvliga färger!! Ger omedelbart leende :)

#2 - - Heather:

Such a gorgeous colour hit! you have found so many lovely fabrics!

#3 - - Ida:

Hittade hit igår via styleroom som jag besökte för första gången, ögonen föll direkt på dina foton! Har redan länkat din blogg på min facebook, vilken underbar färgglad glädjespridare! Lixom *pek pek pek pek*, det DÄR vill jag också ha, och det dääär!

Wonderful.
Hej hej från Enköping.

#4 - - Johanna.B:

Du är så pysslig du. Superfint!

Kram
/Johanna

#5 - - Lebanezza:

Läser du min blogg? Isf tycker jag att du ska klicka dig in och gilla min sida, så blir de lättare att följa den :)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

#6 - - Caza:

Hei.
Jeg må bare si at bloggen din er noe av det mest fantastiske jeg har sett på lenge. Jeg får lyst til å slutte i jobben min, (som jeg forsåvidt trives veldig godt i) og vie mitt liv til farger.
Ønsker deg en vidunderlig dag.
Hilsen Caza

Till top