Snälla rösta på mig :)

Posters jag säljer / Permalink / 4
Klicka på länken för komma till mitt bidrag:
 
Pink Friday deluxe! 
Mi casa su casa! Välkommen till mitt hem, mitt eldorado. En plats där jag kan slappna av och vara kreativ. Efter år med ett kring flackande liv så slog jag mig förra året ner i en rätt vanlig 60tals lägenhet i Göteborg. Men med färg och pyssel så har det blivit ett litet näste där både jag och vännerna gillar att mysa. Det mesta har fått en släng av penseln eller lite vintage tyg.
 
Jag har med små billiga medel byggt detta hem. Jag fick gardroben att bli ett mysigt litet sovrum med lite pärlspånt, färg och en hel hög spackling först. Trista skåp har målats och tapetserats. Loppisfynd har decormålats och jag älskar att rama in vackra bilder. Det bästa med mitt hem är att den gör folk glada, då känns de som jag lyckats med det jag ville ådstakomma .
 
Efter slipat golv, målat väggar och grejat är de nu dags för köket. Om jag vann skulle jag bygga ett härligt kök. Har redan köpt ett 40tals skåp jag ska ha som överskåp jag håller på och renoverar, skulle sen vilja ha moderna skåp undertill med äldre handtag. Sen vill jag heltapetsera rummet med en fin tapet. Nu får jag hålla tummarna att min dröm ska gå in!
 
Tack för besöket ☺
 
#1 - - Henrietta:

Jag hittar ju ingenstans att rösta. Eller behöver jag nya glasögon?
Kram Henrietta

#2 - - Malin:

Hej! Nu har jag röstat på ditt hem! Som du skriver i din beskrivning så blir man glad av att se alla färger och jag själv får sån inspiration när jag tittar in på din blogg.
Ser att du är en av de som "leder" och jag hoppas du vinner. Det vore roligt att se förvandlingen av köket.
Lycka till!

#3 - - Henrietta:

Tack! Röstat och klart! Roligt med garderoben! Jag har alltid undrat över det lilla rummet :o))

Ha en skön sommar!

#4 - - Karin:

Jag har också röstat :) Jag har läst din blogg ett tag men inte kommenterat tidigare och nu kändes som ett bra tillfälle^^
mvh
Karin

Till top