HM HOME

Hemsidor och butiker / Permalink / 5



Hm ska börja göra prylar för hemmet, kan det bli bättre?
Åh jag längtar tills säljstart, kudden här ovan måste bli min!

HM
#1 - - SaraMy:

Åh. Alltså, jag är verkligen inget stort fan av dukar över huvud taget, men den där var ju helt underbar! Skulle kunna sy om till kuddar och ha i soffan, jag har jättelänge funderat på vad för tyg jag skall ha till dom kuddarna!! wihooooo.

(fats jag får lite ont i magen också när jag tänker på hur ha-begäret tar över hela mig)

#2 - - Miss Agda:

Jag har nästan räknat dagar, för jag tycker det ska bli superkul med HM-inredning!!

#3 - - Olyckssyster:

Visst är det underbart, jag tror jag läste någonstans att slumpvis plockade clubmedlemmar skulle få tillgång till inredningsdelen innan det gick ut till övriga. Men jag kan ha fel. Hoppas, hoppas ,hoppas annars att jag är en av de slumpvis utvalda!

#4 - - Lady Thirty:

jag längtar också :)

jag kan ta en kudde jag med!

#5 - - Lilla jag:

Ja jag väntar också med spänning. De skulle börja sälja sakerna på nätet!

Till top