Retro

Mitt hem / Permalink / 4


Saknar att ha ett eget kök.....
Denna bild är tagen från våran gamla lägenhet..
Ska nog leta reda på lite söta kök i morgon och göra ett inlägg ;)
#1 - - Olyckssyster:

Nu blev jag hemskt sugen på att virka en fin pannlapp, det enda problemet är nog att det säkert är 5-6 år sedan jag virkade sist. Men det kanske är som att cykla, har man en gång lärt sig sitter det kvar?

#2 - - lisa:

Vi får väl hoppas på det, annars gör som jag, köp på 2hand för en krona ;) Önskar ifs att jag kunde virka med, kika in den här tjejen: http://www.flickr.com/photos/towemy/

#3 - - Olyckssyster:

Oj...verkligen inspirerade. Och om death cave är platsen man hamnar på efter jordelivet känns döden inte så farlig trots allt.

#4 - - Lisa:

nej eller hur! Härliga små virkningar... önskar att jag kunde.

Till top